Paroisse Sainte-Geneviève

Un moment sacré. Diocèse de Montréal. Faculté de théologie U.M. Centre étudiants Benoit Lacroix. Bienvenue sur le site de la Paroisse de Sainte-Geneviève. La paroisse catholique de Sainte-Geneviève de Pierrefonds est heureuse de vous rejoindre par lintermédiaire de ce moyen de communication. Durant votre visite vous prendrez connaissance de la vie paroissiale, sociale et spirituelle de notre communauté. Merci de nous accueillir chez vous. Michel de la Chevrotière, ptre-curé. Autour dun feu de braise.

OVERVIEW

This domain paroissestegenevieve.org currently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). There are two contacts and locations for paroissestegenevieve.org to help you correspond with them. This domain paroissestegenevieve.org has been on the internet for eight hundred and ninety-four weeks, eighteen days, twelve hours, and twenty-one minutes.
Mar 2007

PAROISSESTEGENEVIEVE.ORG RANKINGS

This domain paroissestegenevieve.org has seen variant amounts of traffic all through the year.
Traffic for paroissestegenevieve.org

Traffic ranking (by month) for paroissestegenevieve.org

Traffic ranking by day of the week for paroissestegenevieve.org

PAROISSESTEGENEVIEVE.ORG HISTORY

This domain paroissestegenevieve.org was created on March 09, 2007. As of today, it is eight hundred and ninety-four weeks, eighteen days, twelve hours, and twenty-one minutes young.

LENGTH OF LIFE

WHAT DOES PAROISSESTEGENEVIEVE.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of paroissestegenevieve.org Mobile Screenshot of paroissestegenevieve.org Tablet Screenshot of paroissestegenevieve.org

DTE Electronique

Charles Diotte

2270 du Chablis

Terrebonne, QC, J6Y1S6

Netfirms Inc.

Domains Manager

5160 Yonge St., 1800

Toronto, ON, M2N6L9

PAROISSESTEGENEVIEVE.ORG HOST

We detected that a single root page on paroissestegenevieve.org took three hundred and ninety-one milliseconds to stream. I could not find a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider this site not secure.
66.96.149.1

ns1.netfirms.com
ns2.netfirms.com

I observed that this website is utilizing the Apache/2 operating system.

Paroisse Sainte-Geneviève

DESCRIPTION

CONTENT

This domain paroissestegenevieve.org has the following in the site, "Bienvenue sur le site de la Paroisse de Sainte-Geneviève." We observed that the website also stated " La paroisse catholique de Sainte-Geneviève de Pierrefonds est heureuse de vous rejoindre par lintermédiaire de ce moyen de communication." It also stated " Durant votre visite vous prendrez connaissance de la vie paroissiale, sociale et spirituelle de notre communauté. Merci de nous accueillir chez vous. Michel de la Chevrotière, ptre-curé. Autour dun feu de braise."

SEEK OTHER WEBSITES

Le site internet de la paroisse Saint Front Saint étienne de Périgueux

Les amis de la cathédrale St Front. Site du Diocèse de Périgueux et Sarlat. Bienvenue sur le site de la paroisse Saint Front Saint Etienne. Au Service de la Paroisse. Les églises de la paroisse. Les Grandes Dates de la Paroisse. Les grandes étapes de la vie chrétienne. Les Grandes Dates de la Paroisse. Les Amis de la Cathédrale Saint Front.

Paroisse Saint-Hubert

Les numéros de poste pour joindre. Edgar Sis Simón, ptre collaborateur. Chambly, Saint-Hubert, J3Y 3N7, 450 676-2030. Hémard, Saint-Hubert, J3Y 3G8, 450 676-2661.

Blog de la Paroisse Saint Jean

Blog de la Paroisse Saint Jean. Journal Ensemble94 2017 06 1. Journal Ensemble 93 2017 03. Journal Ensemble92 2016 11 30. Journal Ensemble91 2016 09 27 blog. Journal Ensemble90 2016 05 25 blog. Journal Ensemble89 2016 02 25. Journal Ensemble88 2015 12 08. Journal Ensemble87 2015 09 25. Journal Ensemble86 2015 05 25.

Saint-Jean-lÉvangéliste

Étapes de la vie chrétienne. Je bénévole, tu bénévoles, conjuguons notre bénévolat! Sylvie Brodeur, agente de pastorale sociale. Offrandes et intentions de messes.